maniatis img

ΚΩΣΚλιμάκιο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης αποτελούμενο από τον Γιάννη Μανιάτη, υπεύθυνο της Κ.Ο. για Ενέργεια, Περιβάλλον, Υποδομές, καθώς και τον Αντιπρόεδρο της Βουλής Δημήτρη Κρεμαστινό (βουλευτή Δωδεκανήσου), μεταβαίνει σήμερα στην Κω, ώστε να διαπιστωθεί η έκταση των προβλημάτων και να συμβάλλει με κάθε τρόπο στα άμεσα μέτρα ανακούφισης των κατοίκων και αποκατάστασης  της κοινωνικής και οικονομικής ζωής στο νησί, μετά τον πρόσφατο σεισμό.

ΜΕΣΟΧΩΡΑΑναφορικά με τη συνεχιζόμενη καθυστέρηση έγκρισης της Περιβαλλοντικής Μελέτης για το φράγμα της Μεσοχώρας, ο υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για Ενέργεια, Περιβάλλον, Υποδομές, Γιάννης Μανιάτης και ο βουλευτής Λάρισας Κ. Μπαργιώτας, έκαναν την ακόλουθη δήλωση:

«Σχεδόν 2,5 χρόνια τώρα δεν γίνεται απολύτως τίποτα σχετικά με το ζήτημα του Υδροηλεκτρικού Έργου της Μεσοχώρας.

Ένα έργο που η καθυστέρηση λειτουργίας του στερεί από τη ΔΕΗ και την εθνική οικονομία έσοδα 25 εκατ. € κάθε χρόνο. Αφού η κυβέρνηση έχασε το 2015 και το 2016, τώρα χάνει και το 2017. Η εθνική οικονομία από την ανικανότητά τους έχασε ήδη 75 εκατ. €. 

MANPRΟ Γ. Μανιάτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του 33χρονου Δόκιμου Ανθυποπυραγού Αριστείδη Μουζακίτη, που τραυματίστηκε, μαζί με άλλους τρεις Πυροσβέστες στην πυρκαγιά του Ζευγολατιού Κορινθίας.

Για μια ακόμη χρονιά το Πυροσβεστικό Σώμα θρηνεί θύματα, σε καιρό ειρήνης, στο βωμό του υπηρεσιακού καθήκοντος, για την προστασία των Ελλήνων πολιτών και του δασικού πλούτου της χώρας.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει».

newsletterΔείτε εδώ τα βασικά σημεία των πολιτικών παρεμβάσεων του Γ. Μανιάτη από 15 Ιουνίου έως 15 Ιουλίου 2017

ΟΑΣΘΟ Υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για Ενέργεια, Περιβάλλον, Υποδομές, Γιάννης Μανιάτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Α) Επειδή δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη ούτε στον κ. Σπίρτζη, ούτε στην κυβέρνηση Τσίπρα.

Β) Επειδή οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες προϋποθέτουν σοβαρότητα, μακρόπνοο στρατηγικό σχεδιασμό, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της καθημερινής μετακίνησης των πολιτών, και στην περίπτωσή μας της Θεσσαλονίκης,

από τη δημοσιοποίηση του σχεδίου νόμου για «κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ» κρατούμε τα αναπάντητα ερωτήματα

1. Πώς διασφαλίζεται η συνεχής εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και η αποφυγή πιθανής ταλαιπωρίας του, ιδιαίτερα μέσα στο καλοκαίρι;

2. Ποια είναι τα πορίσματα της δημόσιας διαβούλευσης που προηγήθηκε με όλους τους κοινωνικούς, αυτοδιοικητικούς κι επαγγελματικούς φορείς της Θεσσαλονίκης; 

MANPR«Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα με τον κ. Δημήτρη Βέττα, Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, σε συνέχεια της αναφοράς του στο πρόσωπό μου κατά την εξέταση του κ. Μαρτίνη στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, ο κ. Βέττας μου ζήτησε συγνώμη δηλώνοντάς μου ότι εκ παραδρομής αναφέρθηκε στο όνομά μου. Με διαβεβαίωσε δε, ότι προτίθεται αύριο δημόσια να επανορθώσει, αποκαθιστώντας την αλήθεια κατά την έναρξη των εργασιών της Εξεταστικής Επιτροπής».

 

 

 

PROASTIAKOS«Η πρόσφατη  απόφαση απόρριψης της Αίτησης Χρηματοδότησης της Πράξης «Κατασκευή της προαστιακής σιδηροδρομικής γραμμής από τον κόμβο Κορωπίου έως τον τερματικό σταθμό του Λιμένα Λαυρίου» από το Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Έργων και ΕΣΠΑ, αποτελεί τραγέλαφο κι άλλη μια απόδειξη της προχειρότητας με την οποία ωριμάζει τα έργα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης.

Αναρωτιέται ο απλός πολίτης πώς είναι δυνατόν, ένα έργο που αποτελεί συνέχεια των Διευρωπαϊκών Αξόνων, να απορρίπτεται, διότι "η πρόταση αξιολογήθηκε αρνητικά στο πρώτο στάδιο, που αφορούσε τον έλεγχο πληρότητας κι επιλεξιμότητας". Πώς είναι δυνατόν να μην γνώριζαν οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τις απαιτήσεις του Προγράμματος, όταν αυτές είναι απολύτως γνωστές και με σαφήνεια προσδιορισμένες;

Βιβλία Γιάννη Μανιάτη

metarithmiseis patriotismosenergeia oriktos ploutosproklisi prasinis anaptixisgeografika sistimata