maniatis img

DEH

Τον Ιούλιο του 2014 υπογράψαμε τις συμβάσεις για την ηλεκτρική διασύνδεση των Κυκλάδων με την ηπειρωτική Ελλάδα. Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 240 εκατ. €, χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Έπρεπε να έχει παραδοθεί το αργότερο τον Ιούλιο του 2016. Η λειτουργία του θα εξοικονομήσει κάθε χρόνο 100 εκατ. € από το κόστος των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ). 

Σήμερα, ένα χρόνο μετά τη συμβατική ημερομηνία παράδοσης του έργου, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ συνεχίζει να φορτώνει τους λογαριασμούς με το κόστος των 100 εκατ. € το χρόνο, με άγνωστη την ημερομηνία ολοκλήρωσής του. 


ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

Δείτε εδώ τα βασικά σημεία των πολιτικών παρεμβάσεων του Γ. Μανιάτη για τον μήνα Απρίλιο 2017.

s p DEIΟ υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για Ενέργεια, Περιβάλλον και Υποδομές, Γιάννης Μανιάτης, σχετικά με τον κίνδυνο χρεοκοπίας της Δ.Ε.Η. το 4ο τρίμηνο του 2017 σύμφωνα με την αξιολόγηση της Standard & Poor’s, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Δημοσιεύεται σήμερα η αξιολόγηση της Standard & Poor’s με την οποία ο διεθνής οίκος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου χρεοκοπίας της εταιρείας το 4ο τρίμηνο του 2017. Αν δεν ολοκληρωθεί έγκαιρα η εξαιρετικά περίπλοκη απόσχιση του ΑΔΜΗΕ, τότε εκτιμάται ότι η ΔΕΗ θα ξεμείνει από ρευστό με όλες τις τραγικές συνέπειες για την ίδια και για την εθνική οικονομία. Στην ίδια αξιολόγηση, η S&P συνεχίζει να διατηρεί την πιστοληπτική αξιολόγηση της ΔΕΗ ως CCC-, δηλ. αρνητική επιτήρηση – κίνδυνος χρεοκοπίας, λόγω προβλημάτων στη ρευστότητά της. Όμως, ακόμη και η ένεση ρευστότητας λόγω ΑΔΜΗΕ, επιτρέπει την επιβίωση της εταιρείας μόνο για μερικά ακόμη τρίμηνα, αν δεν υπάρξει άλλη, ουσιώδης αλλαγή δομικού χαρακτήρα.

DEHΟ υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για Ενέργεια, Περιβάλλον και Υποδομές, Γιάννης Μανιάτης, σχετικά με την κατάργηση του εκπροσώπου της Ο.Κ.Ε. από το Δ.Σ. της Δ.Ε.Η. έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με μια κατάφορα αυταρχική, αντικοινωνική και κατά παράβαση των νόμων απόφασή του, το Δ.Σ. της Δ.Ε.Η. αποφάσισε να εισηγηθεί την κατάργηση από το Δ.Σ. της εταιρείας της θέσης του εκπροσώπου της Ο.Κ.Ε. (Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή). Η απόφαση αυτή γίνεται προκλητικότερη στο βαθμό που αναφέρεται σε μια θέση που προβλέπεται με νόμο από το 2006 και αφορά στη συμμετοχή του πανευρωπαϊκά αναγνωρισμένου και θεσμοθετημένου ρόλου της Ο.Κ.Ε., τη συμμετοχή μάλιστα της οποίας προέβλεψε πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση και για άλλες εταιρείες ειδικού ενδιαφέροντος, π.χ. ΟΛΘ (ν.4387/2016).

Καταγγέλλουμε τις συμπεριφορές κομματικής αριστεροακροδεξιάς ιδιοκτησίας που βιώνει σήμερα η Δ.Ε.Η. με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και καλούμε τους αρμόδιους να ακυρώσουν τη σχετική απόφαση». 

MANPRΜε αφορμή τη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου στη Βουλή («Εξωδικαστικός Μηχανισμός ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων»), ο Γιάννης Μανιάτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η επίλυση του προβλήματος των κόκκινων δανείων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στους αυτοαπασχολούμενους ελεύθερους επαγγελματίες αποτελεί ζήτημα επιβίωσης για ολόκληρη την ελληνική οικονομία και ασφαλώς για τους εκατοντάδες χιλιάδες μικρομεσαίους της χώρας και τις οικογένειες τους. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί τα κερδοσκοπικά funds να βρουν την ευκαιρία να εξαγοράσουν τα δάνεια των Ελλήνων μικρομεσαίων σε τιμές κάτω από το 10% εξοστρακίζοντας κάθε ελπίδα και προοπτική για ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.

olympia 660x340

Ο κ. Σπίρτζης έγινε γενίτσαρος από επιλογή για μια υπουργική καρέκλα. Άρχισε να κόβει κορδέλες σε οδικούς άξονες μαζί με τον Αλ. Τσίπρα για να ξεφύγουν από την κατακραυγή του κόσμου. Πέτυχε το αντίθετο. Επιτίθεται με χυδαίο τρόπο στην παράταξη που τον ανέδειξε, αυτή που παρακαλούσε να τον στηρίξει στην προεδρία του ΤΕΕ, την παράταξη της οποίας την ιστορία καπηλεύεται. Ο Υπουργός που παρέλαβε τα έργα έτοιμα κατά 80%, που έδωσε πανωπροίκι στους εργολάβους 500 εκατ. € για να καλύψει τις καθυστερήσεις της κυβέρνησής του από τα capital controls, είναι ο ίδιος Υπουργός που τεμάχισε στα 8 τον άξονα «Πάτρα – Πύργος» για να τον αναθέσει τμηματικά στον κουμπάρο εργολάβο κ. Καλογρίτσα.

ΟΣΥ2«Λίγο πριν το Πάσχα ο κ. Τσίπρας με τον Υπουργό του κ. Χρ. Σπίρτζη έκοψαν κορδέλες σε έργα που δεν είχαν ολοκληρωθεί για να κάνουν την πασχαλιάτικη φιέστα τους σε έργα που οι ίδιοι καθυστέρησαν 1,5 χρόνο και που τα βρήκαν έτοιμα κατά 80%. Η απίστευτη ταλαιπωρία για χιλιάδες εκδρομείς με την επιστροφή του Πάσχα στον άξονα Αντιρίου-Ιωαννίνων και Κορίνθου-Πατρών και η αποκάλυψη ότι μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς οι δρόμοι θα ξανακλείσουν σε πολλά σημεία για να ολοκληρωθούν οι εργασίες, δείχνουν το μέγεθος της ανευθυνότητας και της υποκρισίας τους.  

Τώρα έρχεται η συνέχεια της απόδειξης της ανικανότητάς τους με τη δημοσίευση των προϋπολογισμών των Αστικών Συγκοινωνιών (ΣΤΑ.ΣΥ., Ο.ΣΥ.) που για το 2017 προβλέπουν έλλειμμα 58 εκατ. €. Παρέλαβαν το 2015  κερδοφόρα και απαλλαγμένη από ανάγκη κρατικής χρηματοδότησης τη ΣΤΑ.ΣΥ. (Μετρό, Η.Σ.Α.Π., ΤΡΑΜ) και την οδηγούν σε φετινό έλλειμμα 22,5 εκατ. € που είναι βέβαιο ότι στο τέλος του έτους θα είναι πολύ μεγαλύτερο. Τα ίδια με την Ο.ΣΥ. με έλλειμμα 36 εκατ. € το 2017.

Οι φιέστες και τα πανηγύρια δεν μπορούν να κρύψουν την ανικανότητα και την καταστροφική πολιτική τους. Όσο πιο γρήγορα φύγουν, τόσο το καλύτερο για τους πολίτες και τη χώρα».

Βιβλία Γιάννη Μανιάτη

metarithmiseis patriotismosenergeia oriktos ploutosproklisi prasinis anaptixisgeografika sistimata